Klikněte pro hledání

Běhy Cesty Kola Lyže

Skialpy i elektrokola. Sportovní obchody Intersportu posilují, nabízejí kvalitnější značky i poučený servis

Sdílet

Za kvalitní sportovní výbavou můžete vyrazit i do „supermarketu“. Rakouský řetězec Intersport oceňuje českou klientelu a posiluje prémiové kousky i značky, což ukazuje (nejen) v reprezentačním obchodě v obchodním centru Westfield v Praze na Chodově.

Na rozlehlé ploše 1000 metrů čtverečních se tu prosazuje rakouská DNA nejlepšího konceptu Pure plus plus. Oddělená oborová i značková stanoviště, k tomu příjemný přírodní design včetně stromů (ano, skutečných živých, ne umělých…) a dřevěných materiálů. Školený personál, servisní služby, kvalitní osvětlení i nazvučení prostor, občerstvení…

Intersport byl po pádu komunismu v Česku vnímán jako prestižní „všesportovní“ obchod, první obchody zde otevřel v roce 1998. Postupně se objevily na trhu i další a časem se vyvinuly také oborové a značkové speciálky, Intersport zůstává. Nebo spíše právě expanduje. Po převzetí devíti (z 19) obchodů rakouského Hervisu, který Česko opustil, jich bude mít 38 (s až 400 zaměstnanci) – ty nové v Praze na hlavním nádraží, v Karlových Varech, Brně, Zlíně, Jihlavě, Trutnově a Českých Budějovicích. Časem jich plánuje až 55 a tím získat desetiprocentní podíl na českém trhu.

Výběr mezinárodních komerčně úspěšných značek tvoří ty mainstreamové jako adidas, Niké, Under Armour, Spyder, Rossignol atd., spolu s nimi to jsou ještě vlastní Intersport značky s prioritním zásahem poměrem cena/kvalita jako McKinley, Energetics nebo Genesis. Teď k nim přibývají i ty vybranější jako On, Ortovox, Swix, Mammut nebo Martini, k tomu i české jak Silvini, Haven, Horsefeathers či slovenská Nebbia apod. „Nabídkou chceme motivovat ke sportování, kvalitní zboží navíc déle vydrží. Největší zájem u nás je o lyžařský materiál, od loňska nabízíme i skialpovou výbavu,“ říká šéf českého zastoupení Mirek Kopřiva. Znalci vědí, třeba v Peci pod Sněžkou se v Intersportu můžete vybavit na skialpy velmi slušně i v půjčovně. „Následuje outdoor, běh a fitness, cyklistika. Posilujeme hodně cyklistiku, včetně servisu, velký potenciál vidíme v elektrokolech,“ dodává Kopřiva.

„Češi utratí za sportovní vybavení v poměru na obyvatele nejvíc ve střední Evropě, víme, že chtějí kvalitu. Na druhou stranu se ty sumy ještě nevyrovnají Rakousku, proto tady vidíme velkou perspektivu,“ uvedl Harald Tscherne, jeden ze čtyř spolumajitelů Intersportu. Podle průzkumů trhu Češi utrácejí podobně jako Rakušani nejvíc za lyžařské a outdoorové vybavení, v tuzemsku se pak přidávají specifika hokejového a florbalového materiálu.

Značka

Mohlo by se Vám taky líbít

Napište komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *